miercuri, 29 octombrie 2008

vineri, 24 octombrie 2008

marți, 21 octombrie 2008

sâmbătă, 18 octombrie 2008

vineri, 17 octombrie 2008

miercuri, 15 octombrie 2008

Un mundo al revés

A adormit cu greu intr-un castel de furie si cand s-a trezit statea tolanita pe-un sezlong in globul de cristal al unei lumi rasturnate. Zoom, click si constientizarea clipei in care incap doar doua ganduri.
Chania, Grecia
Se habia quedado dormida dificilmente en un castillo de furia y cuando se habia despertado estaba relajandose en una silla en el globo de cristal del mundo al revés. Zoom, click y se dio cuenta de que en un momento/instante caben solo 2 pensamientos.
Chania, Grecia

duminică, 12 octombrie 2008

sâmbătă, 11 octombrie 2008

joi, 9 octombrie 2008

miercuri, 8 octombrie 2008

luni, 6 octombrie 2008

Semanam iluzii

Semanam iluzii daca traim cu impresia ca ne aflam intr-o permanenta calatorie in vagonul unui tren de lux in care pasagerii sunt atent selectionati.
Traiesc intr-un tren de ceva vreme si de parca nu-i suficienta inconstanta unui peisaj data de calatoria ca atare, ma hazardez din vagon in vagon. De la toaleta unui personal la confortul cusetei intercity-ului, de la privelisti prin geamuri unsuroase, la privelisti blurate in minte de un TGV.
Unoeri traiesc cu impresia ca daca pendulez intre desuet si ochi digital o sa stiu ce merita intiparit pe retina. Alteori ma pierd in punctul de fuga al sinelor de tren si uit de mine, de calatorie, de calatori, de statiile care vor urma.
Nu pot pur si simplu sa trag semnalul de alarma si sa zabovesc?










Vendemos ilusiones si vivimos con la impresión de que estamos en un permanente viaje en el vagón de un tren de lujo en el que los viajeros están atentamente seleccionados.
Vivo en un tren desde hace tiempo y como si no fuese ya suficiente la inconstancia del paisaje dada por el viaje en si, soy aventurera y me voy de un vagón para el otro. Desde el baño de un tren viejo hasta el confort de un tren caro, desde vistas desde las ventanas sucias hasta las vistas borrosas de un TGV.
A veces vivo con la impresión de que si estoy oscilando entre anticuado y ojo digital voy a saber que es lo que vale la pena fijarme en la retina. Otras veces me pierdo en el punto de fuga de las líneas del tren y olvido de mi misma, del viaje, de los viajeros, de las estaciones que van por seguir.
No puedo simplemente poner el sinal de alarma y esperar?