miercuri, 15 octombrie 2008

Un mundo al revés

A adormit cu greu intr-un castel de furie si cand s-a trezit statea tolanita pe-un sezlong in globul de cristal al unei lumi rasturnate. Zoom, click si constientizarea clipei in care incap doar doua ganduri.
Chania, Grecia
Se habia quedado dormida dificilmente en un castillo de furia y cuando se habia despertado estaba relajandose en una silla en el globo de cristal del mundo al revés. Zoom, click y se dio cuenta de que en un momento/instante caben solo 2 pensamientos.
Chania, Grecia

2 comentarii:

Voxu spunea...

Buna ziua, sunt Miki, am 20 de ani si sunt alcoolic. Fotografiile ma imbata. E prima oara cand iau cuvantul pe acest blog. Stiu, o sa-mi ziceti ca asa e la inceput, mai greu, ca asa v-a fost tuturor. Dar nu, chiar mi-e usor sa va spun ce-mi inspira aceasta imagine. Ma duce cu gandul la un cadru de film, spaniol, Almodovarian, sublim. Stiu, o sa ziceti ca e in subconstientul meu, o asocierea fortata. Va inselati din nou. Textul completeaza povestea. Si eu sunt dependent de povesti.

flashback spunea...

UN mix de hm..iz de aloolici anonimi boemi, elev care raspunde pentru prima oara la intrebarea dificila a tovarasei. Zambet. Stii? Almodovar a lucrat la un soi de Romtelecom transpus in Spania la inceput. Asa ca sublimul e mereu acolo, in tine, in mine, in noi. Doar ca trebuie sa-l ametim putin cu cate o poveste si mai apoi sa-l dezmeticim cu incredere de sine pierduta candva.
Buna Miki. Sunt