vineri, 24 octombrie 2008

Ninge cu melancolie

8 comentarii:

Octavian spunea...

Bai...unde ninge in halu' ala? Este poza recenta? Adica..zilele astea? XD
Cre' ca innebunesc :P

flashback spunea...

T las in ceata si nu-ti raspunz. Asa te pierzi in peisajul cu pricina si racesti pentru ca zapada te-a prins in tricou. Muhahha:D
Maine la ce ora e intalnirea canonistilor pierduti? Sau ma lasi in ceata si tu?

Octavian spunea...

Maine este la ora 8 dimineata haha!! Cam tarziu m-ai intrebat...oricum..daca n-a fost sa fie...n-au intrat zilele in sac :)

flashback spunea...

La 8?!!? HM....sa-mi povestesti cum a fost:)). Si eu aseara m-am intors relativ devreme de la ziua unei prietene ca sa merg azi cu voi. Dar nu ma asteptam la o asa ora:))

Unknown spunea...

Cine e moatza asta care se apra de ninsoare cu umbrela?
Ce poate fi mai frumos decat sa colinzi orasul si sa te ninga ca-n povesti?

flashback spunea...

Sa colinzi orasul pe o sanie trasa de renii lui Mosh Craciun si sa te ninga ca-n aceleasi povesti vizualizate de tine?:) Hm...Mi-e pofta sa merg la derdelush:)

Octavian spunea...

Păi noi ne sculăm cu noaptea în cap să mergem sa facem poze XD

Oricum, vedem noi cum facem să ne intrecem o zi în a împușca tot ce mișcă pe lângă noi :)

Apropos....vreau și eu la derdesluș...cu plasticul să îmi tocesc pantalonii de fâș in fund și când ajung acas' să mă ia mama la rost :D

aallexe spunea...

uratule...vreau drepturi de autor..:d luv iu ..:D ....
p.s moatza..:))