miercuri, 8 octombrie 2008

4 pm: Madrid









6 comentarii:

Pablo Romero spunea...

Muy buenas fotos, ¡Vaya ojo que tienes! ;-)
Me recuerdan cuando estudié fotografía en Madrid hace ya 22 años, como pasa el tiempo...

flashback spunea...

Muchisimas gracias. Es que ultimamente habia dejado de poner fotos en el blog porque he estado con el rollo de buscar piso en Madrid y me ha cansado tanto que sentia que ya ni tengo ganas para nada bonito o creativo. Espero volver ser constante:)

Octavian spunea...

Tari pozele. Locuiesti in Madrid? Poate iesim vreodata sa furam niste imagini ale madridului :)

Da, ma uit la Heroes :P Dar nu de acolo m-am inspirat...am vazut de mult o poza in care o persoana avea ochii asa si mi-a placut si de mult tot zic sa o fac :P
Ce intrebari ai? Poate te ajut, cine stie :P

flashback spunea...

A...deci existi:) Ti-am mai trimis comentarii pe blog si niciodata nu ai raspuns. ma gandeam ca esti un soi de himera. Hehe. Da..se pare ca poposesc prin Madrid o perioada nelimitata. Cu Erasmus anul trecut si acum cu o alta bursa pt Master. Ar fi o idee...ramane sa stabilim cand si unde:)

flashback spunea...

Ah mi-a spus Pablo azi ca se organizeaza un Photowalk in madrid pe 25 si 26 luna asta.
http://www.flickr.com/groups/xatakafoto/discuss/72157608064270019/
Eventual mergem atunci.
Vb.

Octavian spunea...

Normal ca exist :P

Imi cer scuze ca atunci nu am scris dar cred ca a fost intr-un moment d-asta in care am vazut mesajul dar nu aveam timp sa raspund si am ziz: las' ca raspund mai tarziu...si iti dai seama...ca nu am mai raspuns XD

Din pacate nu pot merge la photowalk din cauza ca pe 26 am o quedada cu cei de pe forumul canonistas.com. Daca vrei sa vii...mergem prin centrul Madridului, retiro, calle alcalá...si a zis ca ne aduce acadele organizatorul...:)

Sambata nu pot sa vin asa ca poti sa te duci tu, apoi duminica vii cu mine si asa ne cunoastem :)

PD: Alba ca Zapada nu s-ar muta in Madrid fiindca e prea mare poluarea XD (si asa ti-am raspuns la amandoua intrebarile :D)