marți, 9 septembrie 2008

San Dona di Piave

6 comentarii:

Independenta Dependenta spunea...

să mă aştepţi la fântână cu o floare gigantică de bezea eu vin cu tortul şi suflăm amândouă în lumânări atunci când bate ceasul de jeleu de ora nouă seara.

Anonim spunea...

nu'i corect, vreau si eu sa vad lucrurile astea , ca prin obiectivul tau :( ufff

flashback spunea...

Si cu leandrul cum ramane irinuk?Uof...am vazut leandru pictat mov, purpuriu, alb si erau uriasi, cat pentru tot parfumul din lume. Bezeaua am mancat-o pe furis si mi-a mai ramas cat pentru o floricica, dar nu-i nimic...ca pentru un ceas de zahar ars nu-i nevoie de floare gigantica. Pup din Montpellier. Imediat poze...

flashback spunea...

Pune-ti un soi de filtru de apus pe retina si o sa vezi totul in culori mult mai calde:).Heheh

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

te urmaresc sacadat prin Europa ta. si e frumos acolo, imi da chef de plimbari lungi sau scurte. poate intr-una ne intersectam :*