duminică, 9 noiembrie 2008

I miss you love

Imi spune ca iubirea s-a nascut in spicul de grau pierdut in bataia vantului si franeaza brusc. Uitam autostrada intr-o lada de gunoi de la marginea Salamancai si ne pierdem cautandu-ne. Ma ascund strengareste dupa fiecare spic in parte. Zambesc la gandul unei rataciri temporare si-mi zic: cand ma va gasi voi sti ca sunt ascunsa dupa spicul de care imi vorbea.
Iubesc virajele bruste si abandonul strazilor asfaltate cu gri inchis, aproape negru.






Me dice que el amor nacio en el trigo perdido con el viento y luego frena bruscamente. Olvidamos la autopista en un bote de basura a las afueras de Salamanca y nos perdemos buscandonos. Me escondo como una niña detras de cada semilla de trigo. Sonrio pensando en el hecho de que me voy a perder por unos momentos y digo a mi misma: cuando me va a encontrar voy a saber que estoy escondida detras del trigo del que me hablaba.
Adoro los cambios bruscos de traiecto y el abandono de las calles asfaltadas con gris oscuro, casi negro.

Niciun comentariu: